The Big Bang Theory... (Sorozat)

 2010.02.25. 16:24

Kezdeném ott hogy én a sorozat első évadát néztem meg eddig teljesen! A sorozat négy fizikusról szól akik munkájukban sikeresek és elismertek bár a mindennapokban elveszettek és nem találják helyüket! Az életük teljesen megváltozik mikor a szomszédba költözik egy gyönyörű lány aki nem mellesleg (Kaley Cuoco) Penny aki próbál megtanítani nekik egyet s mást az életről!

Eddig 3 évadot adtak ki ebből az amerikai sorozatból azaz 51 epizódot!

2009-ben két díjat is nyertek a legjobb komédia és a legjobb egyéni alakítás díját!

Véleményem szerint érdemes megnézni azoknak akik szeretik a helyzetkomikumokat és azoknak akik szeretnek délutánonként egy jó sorozatot megnézni! A film alapsztorija meglepően fura hisz még ilyenről nem is hallottam de kellemesen csalódtam ebben a sorozatban és számomra is kellemes perceket órákat okozott!

Sok érdekes szereplő, sok nagyon jól alakított személyiség szerintem nem is kell többet erről írni akit megfogott az úgy is megfogja nézni akit pedig nem az sajnos így járt... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://matthewfilmklub.blog.hu/api/trackback/id/tr711789925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

piXzor 2010.02.26. 16:18:20

hali!
én is láttam az első évadot, nekem nagyon bejött ennek az 5 embernek a hülyesége:) szerintem érdemes meglesni ha van 1 kis szabadidőtök
süti beállítások módosítása